Πρόκειται για τη δημιουργία ενός ψηφιακού βοτανολογίου που καταγράφει τη φυτική βιοποικιλότητα της Σύρου.
Αποθετήριο Επιχορηγούμενων Δράσεων
Ρεαλιστική μοντελοποίηση του κτιρίου της Επισκοπής Σικίνου και παρουσίαση σε εφαρμογή VIrtual Reality.
Το Μουσείο Καποδίστρια δημιούργησε ένα ψηφιακό έκθεμα, βασισμένο στον πίνακα «Η δολοφονία του Ιωάννη Καποδίστρια» του Χαράλαμπου Παχή (1844-1891), για τα 190 χρόνια από τη δολοφονία του Ιωάννη Καποδίστρια που...
Πρόκειται για την πραγματοποίηση παραστάσεων του διαδραστικού θεάτρου αυτοσχεδιασμού Playback, με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας 2D και 3D Video Projection...
Η πρόταση αφορά στην ψηφιοποίηση ιδιωτικής συλλογής 70 έργων σύγχρονων καλλιτεχνών, εμπνευσμένων από τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό. Οι συλλογές είναι ελεύθερα προσβάσιμες...
Η δράση αναφέρεται στην ανάπτυξη μιας εφαρμογής εμβυθιστικής εικονικής πραγματικότητας για χρήση με μάσκα εικονικής πραγματικότητας (Oculus Quest). Μέσω της εφαρμογής άτομα με δυσκολίες πρόσβασης λόγω γεωγραφικού...
Πρόκειται για την παραγωγή ενός ηχητικού διαδραστικού χάρτη της Αθήνας από εφήβους, που θα μπορεί να χρησιμεύσει ως εργαλείο αστικής πλοήγησης στους «ξένους» και τους «διαφορετικούς» αυτής της...
Η δράση αναφέρεται στη δημιουργία ενός ψηφιακού διαδραστικού ψυχαγωγικού και εκπαιδευτικού παιχνιδιού για παιδιά ηλικίας από 3 έως 6 ετών, το οποίο βασίζεται στην επιτυχημένη θεατρική παράσταση «Μήλα ζάχαρη κανέλα». Το...
Στο πλαίσιο της δράσης ΑΜΟΛΗ ΙΙ υλοποιήθηκαν ψηφιακά, εικαστικά έργα, συμμετοχικές δράσεις με την αγροτική, αρβανίτικη, ποντιακή κοινότητα με υπαίθριες προβολές σε αγροκτήματα του Ασπροπύργου και ενεργειακές...
Η δράση αφορά στη δημιουργία μιας ανοιχτής διαδικτυακής βάσης δεδομένων αρχείων και συλλογών της Πάρου, με σκοπό την ανάδειξη της τοπικής ιστορίας και της πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού. Στο ψηφιακό αποθετήριο...